A+ A A-

imagine curs manager proiect

Informaţii furnizor:  SC SPES INVEST SRL cu sediul în Oradea este furnizor de formare profesională acreditat, domeniul de activitate:  activităţi de consultanţă pentru afaceri şi management şi formare profesională, cu peste 7 ani activitate în oferirea de consultanţă în management.

Obiectivul cursului: dobândirea şi/sau dezvoltarea competenţelor necesare pentru asigurarea unei gestiuni eficiente a resurselor şi riscurilor asociate proiectelor de către cursanţi, pe perioada acestuia.


Avantaje directe şi/sau indirecte ale participării la curs:

- formatori cu acreditare naţională şi experienţă de peste 9 ani în managementul proiectelor;
- formator cu acreditare internaţională de peste 3 ani în domeniul managementului de proiect;
- parcurgerea unei tematici integrate a etapelor unui proiect;
- formarea se realizează utilizând metode moderne de instruire bazate pe aplicabilitate imediată. Ponderea activităţilor este 85% aplicaţii practice şi 15% teorie. Din metodele folosite menţionăm: expunere, discuţiile dirijate, discuţii în grupuri mici, studii de caz, joc de rol, chestionare, materiale video, dezbateri, simulări şi exerciţii. Comunicarea între participanţi şi între participanţi şi traineri reprezintă principalul pilon al metodelor de instruire folosite;
- integrarea într-o echipă de lucru pe perioada desfăşurării cursurilor;
- asigurarea de sprijin în realizarea, pe perioada desfăşurării cursului, unui proiect concret;
- dobândirea competenţelor necesare pregătirii pentru următoarea alocare financiară;
- conturarea unei imagini reale asupra managementului în domeniul proiectelor cu finanţare europeană;
- la absolvirea cursului se obţine dublă certificare:

1. un certificat de participare emis de SPES INVEST. În esenţă, diploma dovedeşte intenţia dumneavoastră de dezvoltare şi perfecţionare pe un anumit domeniu, importante fiind însă lucrurile învăţate la curs. Diploma are valabilitate juridică în raport cu eventualii angajatori, terţi, lucrul în proiecte cu finanţare europeană, acestea reprezentând în sine un punct în plus în CV-ul dumneavoastră.

2. un certificat de absolvire şi un supliment descriptiv pentru specializarea ”Manager Proiect”, eliberat de Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului şi Ministerul Muncii, Familiei şi Egalităţii de Şanse. Pentru susţinerea examenului participanţii trebuie să aibă studii superioare. Diploma este utilă mai ales în vederea exercitării profesiei.

- după finalizarea cursului, timp de 3 luni, participanţii vor fi asistaţi de trainerul consultant în elaborarea proiectelor finanţate din fonduri europene.


Tematica cursului:

-  Planificarea proiectului: analiza obiectivelor şi strategiilor
-  Planificarea activităţilor şi jaloanelor proiectului
-  Pregătirea propunerii de proiect
-  Planificarea resurselor şi costurilor, management financiar
-  Managementul riscurilor
-  Managementul echipei de proiect
-  Managementul comunicării în cadrul proiectului
 

Formatori:

- Codruţa MEŞTER -  9 ani de experienţă în management de proiect, trainer certificat la nivel naţional şi internaţional, peste 9 ani experienţă în formare în domeniul managementului de proiect (în cadrul următoarelor instituţii: Camera de Comerţ şi Industrie Bihor, Fundaţia Ruhama, Lectoform Consulting,  Primăria Municipiului Bârlad - judeţul Vaslui, Primăria Oraşului Ştei – judeţul Bihor, Primăria Oraşului Livada – judeţul Satu-Mare, Instituţia Prefectului - Judeţul Bihor, Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Bihor),  care a  scris numeroase cereri de finanţare pentru POSDRU, POR, POSCCE, FEADR, HURO CBC etc. şi care au fost implicată în procese de implementare deținând funcția de manager de proiect/expert implementare în mai multe proiecte europene;

 

- Radu CHINDE - 8 ani de experienţă în management de proiect, trainer certificat la nivel naţional, peste 5 ani experienţă în formare în domeniul managementului de proiect, care a  scris numeroase cereri de finanţare pentru POR, FEADR, POSCCE, etc. şi care a fost implicat în procese de implementare deţinând funcţia de manager de proiect / manager financiar în mai multe proiecte europene;

- Daciana NICA, 5 ani de experienţă în management de proiect, trainer certificat la nivel naţional, peste 5 ani experienţă în formare în domeniul managementului de proiect, care au  scris numeroase cereri de finanţare pentru POSDRU, HURO CBC etc. şi care a fost implicată în procese de implementare în mai multe proiecte europene.

 

Documente suport: suport de curs în format electronic, mapă, coli albe şi pix, bibliografie şi indicaţii suport, materiale necesare desfăşurării activităţilor practice (la momentul realizării activităţilor).

 

Bonusuri:  se acordă reduceri substanţiale grupurilor de persoane sau posibilitatea de a realiza formarea într-o altă locaţie decât cea a furnizorului de formare profesională!

 

Participând la acest curs, beneficiaţi de o EXTRAREDUCERE de 100 lei la achiziţionarea unui alt curs (Scrierea cererilor de finanţare; Întocmire plan de afaceri; Realizarea de analize economico-financiare; Management financiar; Competente antreprenoriale; Contabilitate) oferit de SPES INVEST. Cursurile pot fi livrate şi în sistem personalizat, în sala de curs şi în orice localitate din ţară, la cererea unei companii sau a unui grup de persoane, cu respectarea anumitor condiţii, în acest sens se pot solicita detalii suplimentare sau ofertă personalizată.

 
Taxa de participare:

- La cursurile din anul 2013: taxa de participare este de 960 lei/persoană. Dacă vă înscrieţi şi achitaţi taxa de participare până la data de 22 noiembrie 2013, veţi plăti doar 850 lei/persoană.

- La cursurile din anul 2014: taxa de participare este de 1190 lei/persoană. Dacă vă înscrieţi şi achitaţi taxa de participare până la data de 31 decembrie 2013, veţi plăti doar 790 lei/persoană.

 

Perioada de înscriere: rezervarea locurilor se poate face online sau prin telefon, prin completarea formularului de înscriere care poate fi descărcat de la adresa: http://cursuri-invest.ro/wp-content/uploads/2013/09/FORMULAR-DE-INSCRIERE-MP.doc, în limita locurilor disponibile. Formularele de înscriere se pot trimite prin e-mail la adresa: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., sau prin fax la numărul 0359.814.891.

 

Sesiunile de formare pentru care se organizează înscrierea:

- sesiunea I – perioada: 2 - 9 decembrie 2013
- sesiunea II – perioada: 20 - 27 ianuarie 2014
- sesiunea III – perioada: 3 – 10 februarie 2014

 

Condiţii de realizare a grupei: o grupa se constituie cu minimum 12 cursanți. În funcţie de completarea grupelor, SPES INVEST îşi rezervă dreptul de modificare a datei de începere a cursurilor.

 

Locaţia de desfăşurarea a cursului: cursul se va desfăşura într-o locaţie care dispune de dotările necesare realizării în condiţii favorabile a activităţii, în Oradea.

 

Examenul de certificare: examenul de certificare constă într-o probă teoretică (teste grilă) şi o probă practică (prezentarea unei fişe de proiect). Comisia va fi una mixtă formată din reprezentanți CNFPA şi SPES INVEST. Datorită metodelor de lucru utilizate pe toată perioada de desfășurare a cursului, şansa de promovabilitate a participanţilor la cursurilor SPES INVEST este de 100%. Ulterior finalizării cursului, certificatul de absolvire însoţit de suplimentul descriptiv ce vă confirmă competenţele dobândite, va putea fi ridicat de la sediul SPES INVEST.

 

Condiţii de înscriere: absolvirea studiilor superioare.

Informaţii referitoare la achitarea taxei: după transmiterea formularului de înscriere, primiţi în aceeaşi zi confirmarea de participare şi factura proformă aferentă cursului. După achitarea proformei, primiţi factura fiscală prin e-mail, factura fiscală în original fiind înmânată cursantului, sau la cerere va fi trimisă prin curier.

Informaţii suplimentare şi contact: www.cursuri-invest.ro sau telefon: 0756.588.910 (orange), 0727.137.637 (vodafone), e-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,  persoane de contact: Codruţa Meşter, Radu Chinde.

Vă aşteptăm şi la cursurile noastre de: scrierea cererilor de finanţare; întocmire plan de afaceri; realizarea de analize economico-financiare; management financiar; competenţe antreprenoriale; manager şi contabilitate

doc-icon  Descarcă formularul de înscriere.

 

Read more...

ARThitecture antet

Pe 15 Noiembrie 2013 vă invităm la Cluj-Napoca să discutăm despre calitate în arhitectură.

 

Toamna aceasta va avea loc prima ediţie a ExpoConferinţei ARThitecture, un eveniment organizat în parteneriat cu Ordinul Arhitecţilor din România, care va aduce la Cluj Arena, în Cluj, peste 200 de arhitecţi şi specialişti din domenii conexe arhitecturii. Este punctul de întâlnire pentru discuţii cu privire la calitatea mediului construit într-un mediu extensiv. Suntem preocupaţi să aflăm care sunt cele mai înalte standarde la care poate ajunge posibilul şi tangibilul în România şi în străinătate. Dorim să împărtăşim experienţele avute şi să le anticipăm pe cele ce vor urma, cele ce vor fi aduse de către arhitecţii generaţiei emergente.

 

Tematica acestei ediţii este „Calitatea în arhitectură”; astfel cei nouă speakeri vor susţine prezentări bazate pe fapte arhitecturale care au adus un aport pentru beneficiul şi satisfacţia utilizatorilor şi a comunităţilor.

Vorbitorii la ARThitecture Conference & Expo sunt specialişti de renume din România şi din străinătate: Toshihiro Kubota (Kubota & Bachmann Architects, Elveţia), Jose Antonio Fernadez Uson (ACXT Arquitectos, Madrid), Şerban Ţigănaş (Dico şi Ţigănaş, Cluj-Napoca), Vlad Sebastian Rusu (Vlad Rusu Birou de Arhitectură, Cluj-Napoca), Claudiu Toma (Parasite Studio, Timişoara), Adrian Soare (SYAA, Bucureşti), Gabriel Roşca (Cooplan, Sibiu), Alexandra Stoica (Das Engeneering Grup, Cluj-Napoca), Daniel Popa (Reynaers, Bucureşti).

 

Înscrierile sunt gratuite pentru arhitecţi şi se fac direct pe site-ul evenimentului, la secţiunea Registration: http://arthitecture.ro/the-conference/registration/

 

Pentru mai multe informaţii despre speakeri, conferinţă şi înscrieri, vă invităm să accesaţi site-ul evenimentului www.arthitecture.ro, iar pentru update-uri referitoare la eveniment vă aşteptăm pe pagina de Facebook.

Read more...

riff 2013

"Ne vom întâlni a zecea oară pentru a discuta despre cum se construieşte mai bine între arhitecţi, ingineri, antreprenori, furnizori de sisteme şi materiale, care au reuşit să obţină calitate pentru construcţii şi doresc să contribuie la ridicarea standardului în care se construieşte.

Ne-am ocupat de elemente de construcţii, de materiale, de lumea interioară, aşa cum Rem Koolhaas propune pentru Bilenala de la Veneţia din 2015 să analizeze evoluţia fundamentelor arhitecturii descompusă în elementele constitutive.

Poate fi un moment de bilanţ în care să încercăm să înţelegem ce se întâmplă în mod obişnuit, ce şi cum se întâmplă atunci când apar lucrările de calitate şi cum se generează uneori excepţionalul. Dorim ca ceea ce se întâmplă în mod curent să fie de calitate, ceea ce este de obicei bine să fie foarte bine, chiar excepţional, excepţia devenind situaţie curentă, iar lucrările exemplare să reuşească să schimbe mentalităţile, aşteptările de la lumea construită.

Despre aceasta toţi cei lucizi şi responsabili spun că trebuie să se schimbe fundamental, dar nimeni nu ştie cum se poate stimula sau impune această schimbare. Vă propun să medităm creativ la starea arhitecturii, să facem acest bilanţ şi să încercăm prin aceste dialoguri şi întâlniri să construim răspunsul la întrebarea: Cum trebuie să se schimbe lumea construcţiilor?", arh. Şerban Ţigănaş, Preşedintele Ordinului Arhitecţilor din România.


RIFF 2013 este cea de-a zecea expoconferinţă de arhitectură organizată de ABplus Events şi Ordinul Arhitecţilor din România. Iniţiate de organizatori în anul 2010, unice prin structură, program şi organizare, expoconferinţele de arhitectură au reunit până în prezent peste 3000 de arhitecţi şi designeri din Europa, Asia şi America, 400 de speakeri, 350 de companii, 220 de parteneri şi sponsori, 115 parteneri media.

EXPOCONFERINŢELE DE ARHITECTURĂ | RIFF 2013 | SPEAKERI | PROGRAM | ÎNSCRIERI ARHITECŢI | PARTICIPARE
riff 2013 parteneri

Read more...

afis madeincluj site

Vă invităm la vernisajul care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2013, începând cu ora 19:00, în Piaţa Muzeului nr. 2.

 

În cadrul evenimentului va fi relansată platforma madeincluj.org, bază de date online localizată pe suport geografic, cu informaţii legate de istoria şi dinamica actuală a oraşului. Alături de macheta virtuală, expunem şi macheta oraşului, demarată anul trecut şi completată cu noi module şi informaţii istorice. Premierea concursului instagram madeincluj va avea loc în aceeaşi seară.

 

Expoziţia va fi deschisă în perioada 9-11 noiembrie, între orele 12:00-20:00.

 

Vă aşteptăm!

 

Un eveniment al asociaţiei plusminus, sprijinit de Administraţia Fondului Cultural Naţional şi de Ordinul Arhitecţilor din România prin timbrul arhitecturii.

Parteneri: OAR Transilvania, Holver, Cinema Arta, Arhiforum, Slicker, AStA, ASUAD.

Read more...

batra prezentare
Avem deosebita plăcere de a anunța lansarea Bienalei de Arhitectură Transilvania (BATRA) 2013, ediția I. Ea este concepută ca un șir de evenimente menite să aducă arhitectura în atenția opiniei publice, să recunoască, să recompenseze și să promoveze excelența în arhitectură, să animeze colocviul pe tema arhitecturii în cadrul breslei și al societății și nu în ultimul rând să formeze publicul în spiritul valorilor arhitecturii.

Organizatorul principal al Bienalei de Arhitectură Transilvania este Ordinul Arhitecților din România Filiala Transilvania. Coorganizatorii manifestației sunt OAR Nord-Vest, OAR Bihor, OAR Alba, și OAR Satu-Mare.

De departe cel mai remarcabil eveniment din cadrul Bienalei de Arhitectură Transilvania este expoziția-concurs Premiile BATRA 2013. Expoziția-concurs face parte dintr-o serie de evenimente din cadrul programului OAR de finanțare a premiilor filialelor pentru arhitectură, având la bază un regulament propriu și autonomie în organizare. Aceasta este deschisă tuturor membrilor filialelor OAR partenere și reprezintă momentul corolar al întregii activități în domeniul arhitecturii din ultimii doi ani.

Scopul expoziției-concurs este de a reflecta cât mai corect activitatea membrilor filialelor participante, de a promova cele mai reușite exemple de practică profesională și de a forma o atitudine critică față de arhitectura recentă. Nominalizările și premiile vor fi acordate de către un juriu format din arhitecți consacrați din țară și străinătate.

 

Toate informațiile necesare participării la Premiile BATRA 2013 se găsesc pe site-ul bienalei: www.batra.ro. Întrebările le puteți transmite pe adresa de e-mail a concursului: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Vă așteptăm să înscrieți proiectele biroului dumneavoastră până la data de 8 noiembrie 2013.

Adobe-Reader-big-icon 370  Descărcaţi ataşamentul: Regulament - Premiile BATRA 2013.pdf

Read more...
plusminus concurs foto 2013

Asociaţia PlusMinus lansează Madeincluj - concurs Instagram adresat oricui poate face o fotografie de la fereastra sa din Cluj, luni dimineaţă 4 noiembrie 2013. Suntem curioşi şi vrem să împărţim şi cu alţii oraşul văzut din altă perspectivă. Premiem spiritul de observaţie, cea mai simplă şi inedită imagine cu o pauză de cafea la Veneţia.

Contact/întrebări:
This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau
facebook.com/asociatiaplusminus

Detalii:
plusminus.org.ro
madeincluj.org si facebook.com/asociatiaplusminus

Platforma Madeincluj.org se va re-lansa pe 4 noiembrie 2013 cu fotografiile înscrise la concurs. Prezentarea oficială a proiectului cu toate layerele active, va avea loc în 8 noiembrie 2013 în Piața Muzeului nr. 2 în cadrul evenimentului Macheta Dorințelor și Opțiunilor, PlusMinus Cluj ediția 4. Evenimentul vă invită să interactionaţi cu două proiecte în derulare: madeincluj - macheta virtuală și macheta Clujului în miniatură.

Proiect cultural finanţat de
AFCN - Administraţia Fondului Cultural Naţional şi OAR - Ordinul Arhitecţilor din România.

Parteneri proiect:
OAR filiala Transilvania, ArhiForum, AStA, ASUAD, Sicker

Adobe-Reader-big-icon 370  Descarcă pdf-ul ce conţine mai multe detalii.

Read more...
banner fabrica de pensule

Evenimente la Fabrica de Pensule în perioada 4 - 10 noiembrie 2013:

 

ForTheWin - un spectacol de Bogdan Georgescu
Sala Studio, etaj I | 6 noiembrie 2013, 19.00 h

cu: Andreea EŞANU | Andrei IONIŢĂ | Sînziana NICOLA

PROIECT DE ARTĂ ACTIVĂ

CORPORAȚIE vs COMUNITATE //
INSTITUȚIONALIZAT vs INDEPENDENT //
INDEPENDENT vs INDEPENDENT //
COMERCIAL vs ATITUDINE.

 

Future Forecast | workshop
Sala Studio, etaj I | 7-8 noiembrie 2013

 

Contact Impro Jam
spațiu RAP, etaj II (fosta Sală Mică) | vineri, 18.30 – 21.00 h

 

Festival TEMPS D'IMAGES Cluj
9 - 17 noiembrie 2013 | ediţia a 6-a!

 

Detalii despre fiecare dintre evenimentele de mai sus se găsesc aici.

 

Între timp, puteţi vizita expoziţiile din Fabrica de Pensule, de marţi până sâmbătă între orele 16.00 - 20.00:

 

Anca Munteanu Rîmnic – Ugly Show for Blind People
Galeria Plan B, parter, până în 9 noiembrie 2013

Simone Zaccagnini & Anna Gramaccia - The Camouflaging Strategy
BÁZIS contemporary art space, etaj I, până în 15 noiembrie 2013

 

Lucian Bran – Back to Wellhead
Lateral Art Space, etaj I, până în 9 noiembrie 2013
 
Alice Tomaselli – Fracas in a brothel
Galeria Sabot, etaj II, până în 9 noiembrie 2013
 
Psalmul 69 – Cristian Opriş, Ciprian Mureşan, Andrei Dinu, Răzvan Botiş, Cristian Rusu, Dan Beudean
atelier Ciprian Mureşan, etaj II, până în 9 noiembrie 2013
 
Cornel Brudașcu – Portretul unei generaţii
Spaţiu Intact, etaj II, până în 24 noiembrie 2013
*Vizitarea expoziţiei se face doar pe bază de programare: 0743 130 023, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
 
Bertille Bak, Julien Berthier, Vlad Nancă, Mircea Nicolae, Guillaume Robert, BIP, Les Frères Ripoulain, Société Réaliste - Get Up
AltArt, Etaj III, până în 9 noiembrie 2013
 
kinema ikon – Wunderkammer
Baril, etaj III, până în 15 noiembrie 2013

Read more...

INVITATIE CT 12

Vă transmitem invitaţia de a participa la Conferinţa CONSTRUCTIV 12+, o importantă întâlnire a profesioniştilor din construcţii, arhitectură, real estate şi retailul de specialitate.

 

CONSTRUCTIV 12+ este un eveniment organizat de revista Constructiv în data de 31 octombrie 2013 (Joi) la Fratelli Studios - Bucureşti, Str. Glodeni 1-3, Sector 2.

 

Accesul este GRATUIT şi se face pe bază de invitaţie (confirmări participare la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.). Ataşat acestui articol găsiţi formularul de participare, iar aici puteţi găsi programul detaliat.

 

Pentru o cât mai bună organizare, vă rugăm să ne confirmaţi sau infirmaţi prezenţa dvs. la acest eveniment până în data de 30 octombrie 2013.

Dintre speakeri îi menţionăm pe:

Victor Ignat / Research&Content Manager, IBC Focus
Alexandros Ignatiadis / Actionar, Octagon Contracting & Engineering
Alina Bilan / Partener, ONV LAW
Anca Murar, Messe Düsseldorf
Bogdan Nitu / CEO, Superlit Romania
Bogdan Pirvu / Director Divizia Vopsele, Adeplast
Bogdan Tudor / CEO, Class IT
Dragoş Marcu /Partener&CEO / POPP & ASOCIATII
Florin Furdui / CEO, Portland Romania
Gijs Klomp / CEO, Jones Lang LaSalle Romania
Ileana Nicolae / CEO, Sika Romania
Radu Limpede, Analist Economic / EU Advisory
Randy Tharp / Managing Director / Epstein Architecture and Engineering
Sorin Greu / CEO, Bog'Art
Steven Borncamp / Preşedinte Romania Green Building Council

Adobe-Reader-big-icon 370  Descărcaţi formularul de participare

 

Read more...
 afis seara arh EE

Vă invităm la o întâlnire cu tema Erasmus Entrepreneurs ce va avea loc la Mănăstirea Franciscană, miercuri 23 octombrie, de la ora 19:00.

Erasmus Entrepreneurs este un program european care încurajează tinerii din orice domeniu profesional să își înceapă propriile afaceri. Proaspeții absolvenți de arhitectură au ocazia să efectueze schimburi de experiență în birourile unor arhitecți din alte țări. Pe lângă componenta strict profesională, programul include și o pregătire antreprenorială.

La întâlnirea pe care o propunem, Cordelia Bădescu și Paula Beudean de la Fundația Danis vă vor oferi informații despre cum puteți deveni NE (antreprenor nou) sau HE (antreprenor gazdă). Daiana Folea și Mihai Baba, membri OART, vă vor prezenta experiențele lor din această vară, când au efectuat un stagiu de pregătire la două birouri de arhitectură din Florența.

Facebook event

Read more...

afis simpozion sibiel

Consorţiul Viva Eastpart, Ordinul Arhitecţilor din România şi Fundaţia Heritas au plăcerea de a vă invita la Simpozionul "Teritoriu şi cultură construită: Politici publice şi iniţiativă privată" care va avea loc în satul Sibiel în perioada 18-19 octombrie 2013.

Simpozionul îşi propune continuarea discuţiei pe tema construirii în mediul rural, începute cu prilejul concursului de arhitectură pentru amenajarea spaţiului public din centrul satului Sibiel, finalizat în luna februarie anul acesta. Alături de prezentarea modelului asociaţiei austriece LandLuft, Proiectul Regional Viva Eastpart (Valea Hârtibaciului) va prezenta metodologia de valorificare a zonelor care au localităţi cu centre istorice mici, ca posibil model de dezvoltare locală.

Vor fi analizate instrumente de planificare naţionale şi europene şi modalităţile în care acestea pot veni în sprijinul iniţiativelor de dezvoltare locală şi regională.

 

Informaţii detaliate despre eveniment puteţi afla din materialele ataşate mai jos.


Confirmarea participării se poate face până pe 15 octombrie. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să luaţi legătura cu Alina Scholtes (Heritas), la telefon 0745988971 sau e-mail This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..
zip-6De alături puteţi descărca afişul, invitaţia şi programul evenimentului.

Read more...

forcopar

Vă transmitem invitaţia la Conferinţa de difuzare a rezultatelor proiectului Forcopar2, proiect dedicat unei platforme de formare la distanţă în arheologie industrială (www.forcopar2.net).


Participarea la programul conferinţei si intervenţiile asupra subiectelor care vor fi dezbătute ne vor fi de folos atât pentru definitivarea proiectului cât şi pentru a aprecia dacă membrii OAR preocupaţi de studiul şi recuperarea patrimoniului industrial ar fi interesaţi de formarea la distanţă în cadrul viitorului Centru de excelenţă al Universităţii de Arhitectură şi Urbanism "Ion Mincu" / U.A.U.I.M.


Conferinţa se va desfăşura la U.A.U.I.M. în 17-19 octombrie în limbile franceză şi română, fiind asigurată traducerea simultană.

Read more...

forcopar

Vă transmitem invitaţia la Conferinţa de difuzare a rezultatelor proiectului Forcopar 2, proiect dedicat unei platforme de formare la distanţă în arheologie industrială (www.forcopar2.net).


Participarea la programul conferinţei si intervenţiile asupra subiectelor care vor fi dezbătute ne vor fi de folos atât pentru definitivarea proiectului cât şi pentru a aprecia dacă membrii OAR preocupaţi de studiul şi recuperarea patrimoniului industrial ar fi interesaţi de formarea la distanţă în cadrul viitorului Centru de excelenţă al Universităţii de Arhitectură şi Urbanism "Ion Mincu" / U.A.U.I.M.


Conferinţa se va desfăşura la U.A.U.I.M. în 17-19 octombrie în limbile franceză şi română, fiind asigurată traducerea simultană.

zip-6Descărcaţi de alături invitaţia, formularul de înscriere şi programul Forcopar 2.

Read more...

Invitatie-forumul international noile tendinte in constructii

Reţeaua de Afaceri din Regiunea Carpatică din cadrul Camerei de Comerţ şi Industrie Româno-Maghiară Carpatia, prin biroul din Sfântu Gheorghe organizează forumul internaţional de afaceri cu tematica „Noi tendinţe în construcţii” în data de 11 octombrie 2013  la Lunca Ozunului, (Bartha Tanya – Lipicai 500, Lunca Ozunului 527005, România).

 

Prin acest eveniment dorim să vă oferim posibilitatea de a lega noi parteneriate şi de a găsi noi soluţii performante în construcţii pentru a creşte competitivitatea în domeniu pe piaţa locală. Pe lângă prezentarea unor proiecte de infrastructură din judeţul Covasna şi Braşov vom primi şi soluţii de finanţare internaţionale. În partea a doua a întrunirii peste 15 firme din Ungaria din domeniul construcţiilor vă vor prezenta produsele şi serviciile, după care va avea loc întâlnirea de afaceri B2B.

Lista firmelor din Ungaria, invitaţia la forum de afaceri, respectiv formularul de înregistrare se pot descărca de mai jos.

În speranţa că veţi răspunde invitaţiei noastrei prin completarea formularului de înregistrare şi ne veţi onora cu prezenţa dvs. în cadrul acestui  eveniment, vă rog să acceptaţi expresia sincerei noastre consideraţii.

Participarea este gratuită, locurile sunt limitate.

Prezenţa Dvs. este cu siguranţă aşteptată!


În numele organizatorilor,

Cu respect,

Ágnes Ferenczy

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.,

Tel: 073-366-1248, Fax: 037-287-7463

zip-6Descărcaţi de alături lista firmelor din Ungaria, invitaţia la forumul de afaceri, precum şi formularul de înregistrare.

Read more...

conferinta rrr

Revista Bursa Construcţiilor organizează joi, 3 octombrie 2013, între orele 09.30 - 14.00 la hotelul Caro din Bucureşti, conferinţa "RRR - Restaurare/Renovare/Reabilitare", cu obiectivul de a dezbate:

- programele autorităţilor publice pentru restaurarea centrelor istorice
- care sunt oportunităţile în domeniul restaurării/renovării.

Participarea arhitecţilor este gratuită, cu condiţia confirmării înscrierii in prealabil.


Pentru înscriere, completaţi formularul ataşat si transmiteţi-l la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. sau la This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it..

Detalii suplimentare puteţi găsi aici.

zip-6
 Descărcaţi de alături prezentarea conferinţei şi formularul de participare.

 

Read more...
UIA 2014 Durban Call for Projects

Congresul UIA Durban, Africa de Sud, 3-7 august 2014

Cerere de lucrări

 

Organizatorii Congresului UIA de la Durban, Africa de Sud (3-7 august 2014) îi invită pe toţi cei implicaţi în configurarea oraşelor să transmită propuneri pentru Programul Proiecte Paralele UIA 2014, pentru a încuraja dezbaterile în jurul unor probleme pertinente privind mediul construit şi a prezenta comunităţii internaţionale talentul şi realizările Africii de Sud. Mai multe detalii despre cererea de lucrări puteţi găsi aici.

Read more...
  bife sim 2013

În perioada 17 – 21 septembrie 2013, ROMEXPO, în parteneriat cu Camerele de Comerţ şi Industrie din România, Asociaţia Producătorilor de Mobilă din România şi EUROEXPO Trade Fairs organizează Târgul Internaţional de Mobilă, Echipamente şi Accesorii – BIFE-SIM, în cadrul căruia peste 250 de companii îşi vor prezenta produsele de referinţă pe o suprafaţă de aproximativ 30.000 de metri pătraţi.

Primele două zile ale acestui eveniment vor fi destinate celei de a doua ediţii a conferinţei de design, intitulată în acest an: “Design is pure lust”. Aceasta va avea loc în Sala Iorga din cadrul Pavilionului C6.
Arhitecţi, designeri, profesori universitari, vor susţine prezentări variate din domeniul designului de interior şi al celui de mobilier, oferind informaţii valoroase şi facilitând schimbul de idei între participanţi.

Prezentările vor fi susţinute de:

Şerban Ţigănaş – Preşedinte, Ordinul Arhitecţilor din România, partener al biroului de arhitectură şi inginerie Dico şi Ţigănaş, fondator al biroului de Urbanism Planwerk şi profesor la Facultatea de Arhitectură şi Urbanism a Universităţii Tehnice din Cluj–Napoca.
Tema susţinută: De la design la arhitectură şi inapoi

Marius Marcu Lapadat – Decan, Facultatea de Arhitectură de Interior, din cadrul Universităţii de Arhitectură Ion Mincu din Bucureşti.
Tema susţinută: Lemnul versus materiale noi în producţia de mobilier a secolului 21

Marina Cionca – Prof. Univ. Dr. Ing. Facultatea de inginerie a Lemnului, Universitatea Transilvania din Braşov.
Tema susţinută: Scaunele – normă şi formă    

Alin M. Olarescu – Dr. Ing., Şef Lucrări Univ., Facultatea de inginerie a Lemnului, Universitatea Transilvania din Braşov.
Tema susţinută: Strategii ale designului sustenabil aplicabile in industria lemnului

Dorina Onescu-Tarbujaru – Arhitect, conf., Universitatea de Arhitectură şi Urbanism “Ion Mincu” din Bucureşti, Facultatea de Arhitectură de Interior.
Tema susţinută: Reciclarea deşeurilor: reutilizare, reinterpretare, refuncţionalizare

În acelaşi timp cu dezbaterile din cadrul conferinţei, în cadrul Pavilionului C3 vizitatorii vor putea descoperi noi şi ingenioase piese de mobilier şi de decor interior în cadrul Salonului de Avangardă al Laboratorului de Arhitectură – Parametrica.

În cadrul Salonului de Avangardă vor fi prezenţi:

Zest - prezentare de piese de mobilier
Andrei Mitisor – prezentare de piese de mobilier fabricate digital
Irina Alexandru şi Tatiana Carp din cadrul Aira Design Studio vor prezenta Masuta Mesteshukara si
L'ithos - Universal stone stands
Ruxandra Sacalis - scaunul Trifoi, câştigătoarea Anualei de Arhitectură 2012

Participarea la conferinţă este gratuită, în limita locurilor disponibile.

Intrarea este liberă, în limita locurilor disponibile!

Rezervă-ţi un loc!


R.S.V.P.:
Oana SUBTIRICA - PR & Advertising Department
Mobil: +40 725.721.039
E-Mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, accesaţi site-ul www.bife-sim.ro

Read more...
tallinn

În perioada 4-8 septembrie 2013 vor avea loc principalele evenimente din cadrul Bienalei de Arhitectură Tallinn 2013, cu tema „Reciclarea socialismului”. Bienala, cel mai amplu eveniment arhitectural din Ţările Baltice în 2013, îşi propune să examineze arhitectura modernistă şi socialistă din perioada 1960-1980, pentru a reliefa ce este demn de apreciat în arhitectura oraşului Tallinn din era sovietică şi cum se pot reconfigura străzile, structurile, proiectele, ideile, concepţiile şi materialele.

 

Manifestarea va cuprinde: un simpozion, expoziţia curatorilor, ceremonia de acordare a premiilor pentru concursul „Viziune” şi expoziţia internaţională a şcolilor de arhitectură. Programul complet al evenimentului se găseşte pe site-ul www.tab.ee.

 

Mai multe detalii despre Bienala de Arhitectură Tallinn 2013 se găsesc în textul de mai jos:

Tallinn Architecture Biennale 2013 will launch on September 4th

Tallinn Architecture Biennale: Recycling Socialism will be exploring the modernist and socialist architecture from the 1960s to the 1980s in a 5-day long main programme launching in two weeks, on Wednesday, September 4th.

The core events of the programme are the two-day Symposium, the Curators' Exhibition, the Vision Competition Award Ceremony and the International Architecture Schools' Exhibition. The highlights of the Biennale will be lectures by Pier Vittorio Aureli and raumlaborberlin, the opening of the Sprat-Tin Hall of the Estonian Ministry of Foreign Affairs to the public, 12 commissioned works on the topic by local and international architecture offices (including Dogma, raumlaborberlin, EXYZT, Dorte Mandrup, Salto and others), the public announcement and awarding of the winners of TAB Vision Competition (with Bjarke Ingels as a jury member) and studio projects by world renowned architecture schools (including Oslo School of Architecture and Design, Singapore University of Technology and Design, Universität für angewandte Kunst Wien, Strelka Institute, RMIT School of Architecture and Design and many others). TAB Lounge will host young architects and initiatives from the region, a pop-up bookshop will be selling literature on the topic, film screenings and parties will light up the nights and guided tours will uncover the local modernist architecture by day.

NB! Special price offer for the TAB pass is valid until August 31st. Get it here!
For press accreditation please send your request with name, publication, contact details (e-mail, phone) to This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Tallink Hotels offer special discounted rates for TAB delegates and media www.tallinkhotels.ee

 

TAB 2013 Recycling Socialism
main programme September 4th-8th, 2013

Curators: b210 (Aet Ader, Kadri Klementi, Karin Tõugu, Kaidi Õis)
Organiser: Estonian Centre of Architecture
Press and media: Maris Hellrand This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. +372 56 2011 18
 

tab.ee   facebook

Read more...

expo uar sept2013
Dna Arh. Ioana Atanasiu şi Dl  Arh. Andrei Amel vă invită la vernisajul expoziţiei Paul Atanasiu şi Iosif Cova, taţii acestora, care va avea loc la sediul UAR din Str. Calderon nr. 48, miercuri, 4 septembrie 2013, ora 17:00.

Read more...

excursie tarile baltice afis

În perioada 3-14 (15) septembrie 2013 se organizează o excursie ce are ca obiectiv Ţările Baltice. Traseul cuprinde 9 nopţi cazare: 2 nopţi la Varşovia, 1 noapte la Gdansk, 1 noapte la Kaunas, 4 nopţi la Riga, 1 noapte la Cracovia.


Servicii incluse:
- transport cu autocar modern, cu climatizare, clasif. 2- 4*, taxe autostradă, parcări, taxe pod, etc.
- 9 cazări în apartamente şi hoteluri de 2-4* câte 2, 3 sau 4 persoane;
- mic dejun Kaunas;


Preţ: 299euro + 59 ron

Nu sunt incluse în preţ: asigurarea medicală, intrările la obiective, micul dejun în cazul cazării la apartamente, oricare alte servicii care nu sunt specificate la incluse.

 

Înscrierile se fac aici.

 

Persoană de contact:
Vonica Mihai,
tel. 0756 454812,
e-mail:  This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Adobe-Reader-big-icon 370

Descărcaţi itinerariul

Read more...

seminarii scop

Ordinul Arhitecţilor din România, Asociaţia Română a Tinerilor Arhitecţi în parteneriat cu MBF Proiect Invest SRL, au plăcerea de a vă invita să luaţi parte la Seminariile de Competenţă Profesională (SCoP).

 

Proiectul SCoP a fost creat pentru a susţine tinerii arhitecţi şi arhitecţi stagiari în vederea completării cunoştinţelor acumulate de-a lungul studiilor şi a stagiaturii şi susţinerea lor în dezvoltarea profesională, organizând cursuri/seminarii gratuite în toate marile centre urbane.

 

Ţinta proiectului este obţinerea unei generaţii de profesionişti, bine ancorat în realitatea cotidiană şi în acord cu noile tendinţe şi materiale inovative. Temele abordate vor fi atât practice, cât şi teoretice (pentru mai multe detalii referitoare la tematica seminariilor consultaţi programul detaliat).

Proiectul este unul unic, reuşind să aducă împreună pragmatismul şi rigoarea lucrului în execuţie, cât şi creativitatea şi libertatea lucrului în proiectare.

 

Proiectul se va desfăşura în 4 mari oraşe, după cum urmează:

Bucureşti: 20-21 Septembrie 2013

Sibiu: 11-12 Octombrie 2013

Cluj-Napoca: 18-19 Octombrie 2013

Piatra Neamţ: 8-9 Noiembrie 2013

 

Participarea este gratuită şi se face pe bază de înscriere, în limita locurilor disponibile (50 arhitecţi, 15 montatori, per locaţie). De asemenea, transportul tinerilor arhitecţi va fi decontat. Pentru mai multe detalii consultaţi regulamentul ataşat.

Aşteptăm înscrierile voastre la adresa This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.">This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it., până la data de 15.08.2013.

zip-6

 Dând click pe imaginea de alături puteţi descărca un fişier zip ce conţine prezentarea proiectului, regulamentul de participare, programul detaliat, precum şi fişa de înscriere SCoP.

UPDATE: Seminariile de Competenţă Profesională (SCoP) se amână. Vom reveni cu amănunte.

Read more...
« September 2019 »
Mon Tue Wed Thu Fri Sat Sun
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
OARTRANSILVANIA

Login or Register

Pentru a accesa aceasta sectiune a siteului trebuie sa utilizati drept Username TNA-ul Dumneavoastra.
In cazul in care ati uitat parola, aceasta se poate reseta accesand linkul :
RECUPERARE PAROLA